Odlet od:
Návrat do:
Počet nocí:
- - -
Odlet z:
- - -
Destinace:
- - -
Poč. osob:
- - -
Cena :
- - -
Strava :
- - -
Ubytování :
- - -
Profil :
- - -
VYBERTE DÉLKU POBYTU
VYBERTE MÍSTO ODLETU
POČET DOSPĚLÝCH
POČET DĚTÍ OD 2 LET
VYBERTE CENOVÉ ROZPĚTÍ
VYBERTE TYP STRAVOVÁNÍ
VYBERTE TYP UBYTOVÁNÍ
VYBERTE DALŠÍ PARAMETRY
Vyčistit formulář  

20. listopad 2017
Zahájení prodeje First Minute AKCE a SLEVY Tunisko 2018
Vážení klienti a obchodní přátelé, dovolujeme si Vás informovat, že náš nový katalog TUNISKO... více


26. duben 2017
Nové postupy při bezpečnostní kontrole od 15. 5. 2017 na Letišti Václava Havla Praha
Vážení klienti, obchodní přátelé, dovolujeme si vás upozornit na novýé postupy při... více



Egypt - důležitá upozornění pro klienty

Důležitá upozornění pro klienty

  • CK Best Reisen nenese jakoukoli odpovědnost za zcizení osobních věcí svých klientů v hotelech a doporučuje pronájem hotelových trezorů pro umístění cenných věcí.
  • Nápoje a potraviny zakoupené mimo hotelový areál je zakázáno nosit a konzumovat v prostorách hotelu. Rovněž není dovoleno vynášet ručníky z hotelového pokoje na pláž a k bazénu.
  • CK Best Reisen doporučuje svým klientům konzultovat a zakupovat fakultativní výlety výhradně u svého delegáta, čímž budou mít zaručenu kvalitu nabízených služeb a zároveň se na tyto výlety vztahuje pojištění od CK.
  • CK Best Reisen nenese odpovědnost za kvalitu a výši ceny jakýchkoliv předmětů zakoupených během pobytu v Egyptě (zlato, kůže,…).
  • Před cestou do destinace doporučujeme směnit české koruny za dolary či eura, českou měnu zde neakceptují.
  • Upozorňujeme naše klienty, že v průběhu hlavní sezóny (červen – září) může dojít k vyčerpání kapacity lehátek a slunečníků u jednotlivých hotelů. Totéž není vyloučeno u pronájmu TV a ledniček. CK Best Reisen nenese odpovědnost za vzniklou situaci.
  • V destinacích obecně platí, že lehátka u bazénu i na pláži jsou za poplatek (výjimku mají služby all inclusive), slunečníky jsou zdarma.
  • CK Best Reisen nemá vliv na rozmanitost či množství stravy poskytované hotelem v rámci příslušných stravovacích programů, stejně jako na množství a kvalitu animačních programů, umístění pokoje v areálu hotelu či výhled z okna pokoje, stejně tak nelze ovlivnit vzdálenost pokoje od jídelny, recepce apod. Uvedené vzdálenosti v katalogu CK od pláže, centra atd. jsou orientační, stejně jako popisy služeb a programů all inclusive u jednotlivých hotelů.
  • Upozorňujeme klienty, že pokud hotel disponuje plážovým barem, většinou jsou zde k dispozici pouze nealkoholické nápoje, případně pivo.
  • Úroveň a rychlost služeb poskytovaných personálem hotelů odpovídá místním zvyklostem a mentalitě obyvatelstva. Proto je nutné počítat mnohdy s menší zkušeností a určitou ležérností, ale na druhou stranu často s velmi přátelským a milým přístupem. Úroveň služeb vždy vychází především z místních podmínek a zejména při cestách do mimoevropských zemí nemusí vždy odpovídat standardům a očekáváním evropských cestovatelů. Upozorňujeme na skutečnost, že nabídka aktivit a služby poskytované hotelem zdarma či za poplatek platí v době vydání katalogu a rozhodnutím hotelu se může v průběhu sezóny změnit.
  • Služby delegáta představují asistenci po příletu a před odletem v souladu s letištními zákony (v určitých zemích má do prostoru letiště povolen vstup pouze klient s platnou letenkou) v místě dovolené, zajištění transferu z/na letiště v místě pobytu, úvodní informační setkání v hotelu v předem stanovenou dobu. V případě další potřeby je možné (na vlastní náklady klienta) využít telefonický kontakt. Nemusí se vždy jednat o stejného delegáta. Z důvodu ubytování transferovaných klientů v různých lokalitách nemůže být povinností delegáta asistence při přihlašování či odhlašování klientů v hotelu.
  • Ve většině cílových zemí se nedoporučuje používat vodu z vodovodu k pití a vaření. Vodu k těmto účelům Vám doporučujeme zakoupit v místních obchodech nebo v hotelu. V hotelech se solárním topením teče občas vlažná voda. V některých zemích může docházet i k opakovaným (krátkodobým) výpadkům elektrické energie a v zásobování vodou. S tím pak samozřejmě souvisí i výpadek klimatizace. Elektrické napětí a elektrické zásuvky ne vždy odpovídají českým normám.
  • V některých případěch může zájezd do Egypta zasahovat na zpáteční cestě do následujícího dne. V tom případě končí ubytování a služby hotelu ve 12:00 posledního dne pobytu v hotelu (který má uvedený na ubytovacím voucheru) a odlet může být realizován až následující den, resp. noc. Klientům je v tomto případě v hotelu vyhrazeno místo, kde si mohou nechat zavazadla až do odjezdu autobusu na letiště. Na další služby v hotelu již nemají nárok. Některé hotely umožňují tzv. "late check out", což znamená, že v návaznosti na aktuální obsazenost pokojů si klient v hotelu může objednat a zaplatit pokoj až do odjezdu autobusu na letiště a s ním i prodloužit službu all inclusive či polopenze. V tom případě si však toto klient zařizuje sám.

Více než 20 let zkušeností, více než 20 let důvěry.