Odlet od:
Návrat do:
Počet nocí:
- - -
Odlet z:
- - -
Destinace:
- - -
Poč. osob:
- - -
Cena :
- - -
Strava :
- - -
Ubytování :
- - -
Profil :
- - -
VYBERTE DÉLKU POBYTU
VYBERTE MÍSTO ODLETU
POČET DOSPĚLÝCH
POČET DĚTÍ OD 2 LET
VYBERTE CENOVÉ ROZPĚTÍ
VYBERTE TYP STRAVOVÁNÍ
VYBERTE TYP UBYTOVÁNÍ
VYBERTE DALŠÍ PARAMETRY
Vyčistit formulář  

18. duben 2018
OMEZENÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI - LETIŠTĚ BRNO
Dovolujeme si Vám předat informaci od letiště Brno ohledně omezení dopravní dostupnosti na letiště... více


20. listopad 2017
KONEC prodeje First Minute AKCE a SLEVY 2018 DNE 28/02/2018 V 17:00
Vážení klienti a obchodní přátelé, prodej First Minute zájezdů pro Tunisko pevninu, Egypt a ostrov... více



Egypt - důležitá upozornění pro klienty

Důležitá upozornění pro klienty

  • CK Best Reisen nenese jakoukoli odpovědnost za zcizení osobních věcí svých klientů v hotelech a doporučuje pronájem hotelových trezorů pro umístění cenných věcí.
  • Nápoje a potraviny zakoupené mimo hotelový areál je zakázáno nosit a konzumovat v prostorách hotelu. Rovněž není dovoleno vynášet ručníky z hotelového pokoje na pláž a k bazénu.
  • CK Best Reisen doporučuje svým klientům konzultovat a zakupovat fakultativní výlety výhradně u svého delegáta, čímž budou mít zaručenu kvalitu nabízených služeb a zároveň se na tyto výlety vztahuje pojištění od CK.
  • CK Best Reisen nenese odpovědnost za kvalitu a výši ceny jakýchkoliv předmětů zakoupených během pobytu v Egyptě (zlato, kůže,…).
  • Před cestou do destinace doporučujeme směnit české koruny za dolary či eura, českou měnu zde neakceptují.
  • Upozorňujeme naše klienty, že v průběhu hlavní sezóny (červen – září) může dojít k vyčerpání kapacity lehátek a slunečníků u jednotlivých hotelů. Totéž není vyloučeno u pronájmu TV a ledniček. CK Best Reisen nenese odpovědnost za vzniklou situaci.
  • V destinacích obecně platí, že lehátka u bazénu i na pláži jsou za poplatek (výjimku mají služby all inclusive), slunečníky jsou zdarma.
  • CK Best Reisen nemá vliv na rozmanitost či množství stravy poskytované hotelem v rámci příslušných stravovacích programů, stejně jako na množství a kvalitu animačních programů, umístění pokoje v areálu hotelu či výhled z okna pokoje, stejně tak nelze ovlivnit vzdálenost pokoje od jídelny, recepce apod. Uvedené vzdálenosti v katalogu CK od pláže, centra atd. jsou orientační, stejně jako popisy služeb a programů all inclusive u jednotlivých hotelů.
  • Upozorňujeme klienty, že pokud hotel disponuje plážovým barem, většinou jsou zde k dispozici pouze nealkoholické nápoje, případně pivo.
  • Úroveň a rychlost služeb poskytovaných personálem hotelů odpovídá místním zvyklostem a mentalitě obyvatelstva. Proto je nutné počítat mnohdy s menší zkušeností a určitou ležérností, ale na druhou stranu často s velmi přátelským a milým přístupem. Úroveň služeb vždy vychází především z místních podmínek a zejména při cestách do mimoevropských zemí nemusí vždy odpovídat standardům a očekáváním evropských cestovatelů. Upozorňujeme na skutečnost, že nabídka aktivit a služby poskytované hotelem zdarma či za poplatek platí v době vydání katalogu a rozhodnutím hotelu se může v průběhu sezóny změnit.
  • Služby delegáta představují asistenci po příletu a před odletem v souladu s letištními zákony (v určitých zemích má do prostoru letiště povolen vstup pouze klient s platnou letenkou) v místě dovolené, zajištění transferu z/na letiště v místě pobytu, úvodní informační setkání v hotelu v předem stanovenou dobu. V případě další potřeby je možné (na vlastní náklady klienta) využít telefonický kontakt. Nemusí se vždy jednat o stejného delegáta. Z důvodu ubytování transferovaných klientů v různých lokalitách nemůže být povinností delegáta asistence při přihlašování či odhlašování klientů v hotelu.
  • Ve většině cílových zemí se nedoporučuje používat vodu z vodovodu k pití a vaření. Vodu k těmto účelům Vám doporučujeme zakoupit v místních obchodech nebo v hotelu. V hotelech se solárním topením teče občas vlažná voda. V některých zemích může docházet i k opakovaným (krátkodobým) výpadkům elektrické energie a v zásobování vodou. S tím pak samozřejmě souvisí i výpadek klimatizace. Elektrické napětí a elektrické zásuvky ne vždy odpovídají českým normám.
  • V některých případěch může zájezd do Egypta zasahovat na zpáteční cestě do následujícího dne. V tom případě končí ubytování a služby hotelu ve 12:00 posledního dne pobytu v hotelu (který má uvedený na ubytovacím voucheru) a odlet může být realizován až následující den, resp. noc. Klientům je v tomto případě v hotelu vyhrazeno místo, kde si mohou nechat zavazadla až do odjezdu autobusu na letiště. Na další služby v hotelu již nemají nárok. Některé hotely umožňují tzv. "late check out", což znamená, že v návaznosti na aktuální obsazenost pokojů si klient v hotelu může objednat a zaplatit pokoj až do odjezdu autobusu na letiště a s ním i prodloužit službu all inclusive či polopenze. V tom případě si však toto klient zařizuje sám.

Více než 20 let zkušeností, více než 20 let důvěry.
Copyright 1994-2018 Cestovní kancelář Best Reisen s.r.o.,
       
Integrated Solution by Metabyte Software
Webdesign & Development by NAUSUS s.r.o.