Cestovní kancelář Best Reisen ve spolupráci se společností Click2Claim připravila níže uvedený produkt BEST REISEN TRAVEL ASISTENT MAXI.
Společnost Click2Claim pomáhá cestujícím vyřizovat jejich nároky na odškodnění vůči leteckým společnostem vzniklé Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Toto Nařízení stanovuje společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letu. Podle výše uvedeného Nařízení rozlišujeme, zda nárok na finanční kompenzaci vzniká nebo nevzniká. Toto Nařízení jsou povinni akceptovat všichni dopravci registrovaní v EU.
V průběhu svého působení Click2Claim rozšířila své služby o další produkty v souvislosti s pandemií Covid-19 jako jsou Refundation air Ticket Services (RATS) či Covid Assistance.
Nová Asistenční služba BEST REISEN TRAVEL ASISTENT MAXI
Naše nonstop pomoc na cestách je tu pro Vás 24/7!
Tuto asistenční službu má v ceně zájezdu každá cestující osoba. Jedná se o komplexní pomoc při problému s letem, na letišti, s refundací letenky či s omezením vycestování z důvodu pandemie Covid-19, a to kdykoliv a kdekoliv.
Co získáváte:
- okamžitou analýzu problému
- doporučení možných řešení
- servis a podporu při zajištění kompenzace po dobu 12 měsíců
- 24/7 asistenční linku
- unikátní službu Covid assistance
- součástí této služby je vyhledání nároků na odškodnění
- reklamace zavazadel
- novou službu Refundation Air Ticket Services (RATS)
- cenově nejvýhodnější službu pro vyřízení kompenzace
Více informací o službě Best Reisen TRAVEL ASISTENT naleznete ke stažení zde:
S ČÍM VÁM SLUŽBA TRAVEL ASISTENT MAXI POMŮŽE
Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 – 600 EUR, v závislosti na délce letu. Odškodnění je možné žádat až 6 měsíců zpětně.
Prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný.
Na základě dlouholetých zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací zajistí našim klientům jejich nárok rychleji, jednoduše a efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.
V případě žádosti o odškodnění vyplňte, prosím, formulář na http://www.click2claim.eu/ap/BestReisen
Jsme Vám k dispozici při jakýkoliv dotazech na emailu resa@bestreisen.cz nebo na naší lince 224 828 899.